Preguntes freqüents

En què podem ajudar-te?

La nostra secció d’ajuda és la manera més ràpida de resoldre qualsevol consulta.

Preguntes freqüents

CaixaBank Payments and Consumers és una filial del Grup CaixaBank líder en el finançament al consum i mitjans de pagament.
La seva missió és oferir la millor experiència de pagament i facilitar el finançament dels projectes dels clients, on i quan vulguin, de forma senzilla, àgil i responsable.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Finançament a mida.

  • Si ja ets client de CaixaBank, només ens has de facilitar el DNI i un justificant de compte o targeta de CaixaBank.
  • Si ets un client nou de qualsevol altra entitat, els documents que necessitarem per part teva són el DNI, un justificant d’ingressos i una primera pàgina de la llibreta bancària.

Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Finançament a mida.

L’import màxim a finançar són 30.000 €. A més, estem compromesos a concedir un crèdit responsable adaptat a les necessitats de cada client.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Finançament a mida.

  • Si formalitzes el finançament abans del dia 21, el primer rebut el tramitarem al teu compte bancari el dia 30 del mes.
  • Si formalitzes el finançament després del dia 21 del mes corrent, tramitarem el teu primer rebut el dia 30 del mes següent.

 


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Finançament a mida.

Fes les consultes al telèfon d’atenció al client 900 101 601.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Finançament a mida.

A les nostres clíniques, els nostres assessors s’encarregaran de resoldre tots els teus dubtes i de tramitar el finançament sense sortir de la clínica.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Finançament a mida.

Si necessites més informació sobre els nostres productes, els pots consultar a
https://www.caixabankpc.com/

Fes les consultes al telèfon d’atenció al client 900 101 601.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Finançament a mida.