Preguntes freqüents

En què podem ajudar-te?

La nostra secció d’ajuda és la manera més ràpida de resoldre qualsevol consulta.

Preguntes freqüents

Sol·licitar una cita per a una de les nostres clíniques és molt fàcil. Fes clic a l’opció “Cita on-line” que veuràs sempre disponible al capçal del web. Podràs demanar cita com a assegurat d’Adeslas o com a convidat si no ets assegurat d’Adeslas.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Cita on-line.

Sí, cal demanar una cita prèvia per anar a una Clínica Dental Adeslas. Et recomanem que ho facis mitjançant aquest web o per telèfon. Com a últim recurs, també pots demanar cita a la clínica de manera presencial.

Sí, ho pots fer d’una manera fàcil des del web a l’opció “Cita on-line”> “Demana cita com a convidat”, des d’on ens podràs indicar les dades del pacient i seleccionar la cita que s’ajusti millor a les teves preferències. A més, també pots demanar cita de manera presencial en qualsevol de les nostres Clíniques Dentals Adeslas.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Cita on-line.

Si ets assegurat d’Adeslas i has demanat cita identificant-te com a tal, la cita queda emmagatzemada a l’Àrea Client, on pots consultar, modificar i anul·lar les cites accedint-hi amb el teu usuari i clicant l’apartat “Les meves cites”. Si no ets assegurat d’Adeslas i has demanat cita emplenant el formulari de convidat amb les teves dades, has de fer aquesta gestió telefònicament al servei de citació dental, trucant al 900 22 99 22, o presencialment a la teva Clínica Dental Adeslas.

En compliment de la Llei orgànica de protecció de dades (LOPD) només pots veure les cites que siguin per a tu o que hagis demanat directament tu per a tercers, ja siguin beneficiaris o no. Queden fora d’aquest àmbit les cites dels beneficiaris que s’hagin fet telefònicament, de manera presencial a la clínica o que hagin demanat directament els beneficiaris.

T’informem que pots cancel·lar la teva cita per diferents canals:

  • Si has demanat cita accedint-t’hi com a assegurat a través del formulari de citació, has d’accedir a l’Àrea Client des del web segurcaixaadeslas.cat, on podràs cancel·lar la cita des de l’opció “Les meves cites” > “Cancel·lar”. Segons el tipus de cita, es cancel·larà automàticament o s’enviarà al departament per fer la gestió. També ho pots fer de manera telefònica al servei de citació dental, trucant al 900 22 99 22, o de manera presencial a la teva Clínica Dental Adeslas.
  • Si no ets assegurat i/o has demanat cita accedint-hi des del formulari de convidats, podràs cancel·lar la cita de manera telefònica al servei de citació dental trucant al 900 22 99 22 o de manera presencial a la Clínica Dental Adeslas.

Abans de sol·licitar una cita amb un especialista (ortodòncia o ortopantomografia), cal que facis una primera visita amb un odontòleg perquè et pugui obrir fitxa i avaluar el teu cas. Després d’aquesta primera visita, sí que podràs sol·licitar aquestes altres cites.

Les proves radiològiques les ha de prescriure un odontòleg. Si no tens prescripció, hauries de sol·licitar una primera visita d’odontologia general perquè un odontòleg pugui confirmar la prova radiològica òptima per al teu cas.

Per motius legals, el menor ha d’anar acompanyat com a mínim per un dels progenitors o tutor legal perquè autoritzi les consultes o tractaments que calguin.

Et recomanem que vagis a la cita sense acompanyants, excepte en el cas de menors d’edat, persones dependents o amb discapacitat. Comptem amb la teva col·laboració.

El millor és assegurar-nos que no hi hagi dades que estiguin per actualitzar, només hauràs de tancar el navegador i tornar a accedir-hi a través del web Adeslas Dental.

Per poder atendre la teva urgència o consulta odontològica, has de demanar cita prèvia trucant al 900 229 922 per assegurar que es compleixen les mesures de seguretat corresponents a la COVID-19. Per a més informació, pots consultar la nostra pàgina d’Urgències.

A totes les Clíniques Dentals Adeslas hem extremat les mesures de desinfecció, distanciament social i protecció, tant d’empleats com de pacients, amb un protocol que garanteix la teva seguretat i la de tot el personal de la clínica pel que fa a la COVID-19. Pots consultar el protocol de seguretat aquí

Si tens símptomes com ara febre o tos, t’hauràs de quedar a casa, aïllar-te en una habitació i trucar al centre de salut o al telèfon habilitat a la teva comunitat autònoma per a la COVID-19, que podràs trobar a la pàgina oficial del Ministeri de Sanitat. Et trucarem abans del dia de la cita, a mode de recordatori i per preguntar-te si tens símptomes en el moment en què et truquem, a fi de confirmar la cita o gestionar-te’n una de nova.

Durant la situació de crisi sanitària per coronavirus, les mascaretes són obligatòries per evitar-ne la propagació. Les han de fer servir els adults i els infants de més de sis anys en llocs tancats i en espais oberts quan no es puguin garantir els dos metres de distància que es recomanen com a garantia sanitària per prevenir els contagis.

A la trucada recordatòria d’abans de la cita, t’informarem degudament perquè puguis abonar el tractament amb targeta bancària o transferència prèvia a causa dels protocols de seguretat establerts per la COVID-19 i reduir, així, els riscos de contagi que comporta manejar diners en efectiu.