Preguntes freqüents

En què podem ajudar-te?

La nostra secció d’ajuda és la manera més ràpida de resoldre qualsevol consulta.

Preguntes freqüents

Amb caràcter general és obligatori demanar cita prèvia on-line a Adeslas Dental per anar a les clíniques, ja sigui via telefònica o on-line a través de la nostra app Adeslas Dental.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Cita on-line.

La cita es pot modificar de manera telefònica o presencial.

Si ho vols, pots accedir a través del web i enviar-nos la teva sol·licitud des del Servei de Cita on-line i gestionarem la modificació de la teva cita.


Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Cita on-line.

La cita es pot cancel·lar de manera telefònica o presencial.


Si ho vols, accedir a través del web i enviar-nos la teva sol·licitud des del Servei de Cita on-line i gestionarem la modificació de la teva cita.

Demanar una cita on-line per primera vegada a Clínica Dental Adeslas és molt senzill.
Des de la nostra app d’Adeslas Dental has de seleccionar la clínica Adeslas Dental, l’especialitat i la prestació per la qual vols demanar la cita.
Després, selecciona la data i l’horari que millor s’ajusti amb la teva disponibilitat.
Revisa les teves dades, i si la cita és per a una altra persona, indica’ns per a qui sol·licites la cita.
Confirma la cita i rebràs la reserva confirmada per pantalla i via SMS al mòbil que ens hagis facilitat.
Recorda que a partir d’aquest moment ja pots consultar la cita a través de “Les meves cites”.

Per poder atendre la teva urgència o consulta odontològica cal demanar cita prèvia per assegurar les mesures de distanciament, trucant al telèfon 900 22 99 22.

A totes les Clíniques Dentals Adeslas hem extremat les mesures de desinfecció, distanciament social i protecció tant d’empleats com de pacients, amb un protocol que garanteixi la teva seguretat i la de tot el personal de clínica enfront de la ‘COVID-19.
Pots consultar el Protocol de seguretat aquí.

Et recomanem venir a la cita sense acompanyants excepte en el cas de menors, persones dependents o amb discapacitat.

En l’anomenada als nostres pacients reforcem les mesures de seguretat i informació que has de tenir en compte per comptar amb la teva col·laboració.

Si presentes símptomes de febre o tos, t’hauràs de quedar a casa, aïllar-te en una habitació i contactar amb els serveis de salut trucant al teu centre de salut o al telèfon habilitat de la teva comunitat autònoma, que es pot consultar a la pàgina oficial del ministeri de sanitat.

Abans del dia de la cita et trucarem per recordar-te-la, i hauràs d’indicar si presentes símptomes en el moment en què et truquem per confirmar la cita o gestionar-ne una de nova.

Durant la situació de crisi sanitària per coronavirus, les mascaretes seran obligatòries per evitar la propagació.

Les haurà de fer servir tothom, els nens des dels sis anys, en llocs tancats i en espais oberts quan no es pugui garantir els dos metres de distància que es recomanen com a garantia sanitària per prevenir els contagis.

En la trucada recordatòria abans de la cita, t’informarem de la nostra preferència perquè abonis el tractament amb targeta bancària o transferència prèvia, per motius de reduir els riscos de contaminació que comporta tocar diners en efectiu.

En compliment de la Llei Orgànica de protecció de dades (LOPD), només pots veure les cites que siguin per a tu o que hagis sol·licitat directament tu per a tercers, siguin beneficiaris o no.
Queden fora d’aquest àmbit les cites dels beneficiaris que s’hagin fet telefònicament o a la clínica o que s’hagin sol·licitat directament pels beneficiaris de forma on-line.