Plaça De L'Assemblea De Catalunya, 3, 08911. Badalona
Horari:
• Dissabte:
Cerrado
• Diumenge:
Cerrado
• Dilluns:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
• Dimarts:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
• Dimecres:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
• Dijous:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
• Divendres:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
Núm. Registre sanitari: E08706237
Què opinen els nostres pacients?
Madrid
“
Estoy muy contenta con el servicio recibido. Me han tratado muy bien y sin dolor.
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
Málaga
“
La formalidad, son serios, la profesionalidad a la hora de trabajar. Las medidas de protección y seguridad que tienen.
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
Barcelona
“
El trato fue correcto. La persona que me atendió fue atenta y agradable. Lo que me realizaron lo hicieron bien. En general estoy contenta.
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-vacia.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-vacia.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-vacia.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-vacia.png)
Aquestes valoracions les recollim en les enquestes de satisfacció que fem amb l’objectiu de millorar contínuament el servei.